1 sierpnia 2011

Dni Myślenic + mała recenzja lakierów WIBO.

Pogoda niestety zawiodła. Na Dniach Myślenic byłam tylko przez jeden dzień, ale za to bawiłam się świetnie ! Do domu wróciłam cała w błocie, ale było warto.
W poprzedniej notce wspomniałam o malowaniu paznokci. Zdecydowałam się na kolor czarny. Jestem osobą bardzo "pedantyczną" i lubię, jeśli dane kosmetyki są z tej samej firmy. Ja kolekcjonuję lakiery firmy WIBO. Są tanie, trwałe, łatwo dostępne i mają przepiękną gamę kolorów. Z czystym sumieniem mogę Wam je polecić ! :)



Oto efekt, jaki dają dwie warstwy :






Piosenka, która towarzyszy mi od samego rana to "Best Thing I Never Had" - Beyonce. Chyba jej najlepszy singiel :)



PS. Dziękuję wszystkim komentującym. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.

3 komentarze:

  1. ładny lakier <3
    ładna beyonce <3
    ładna Oliwia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Huah , Potwierdzam Dianę < 3
    + łαdny Blog . :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta piosenka :] Tuśka.

    OdpowiedzUsuń