29 lipca 2011

Here I Am (:

Po czterech godzinach przygotowywania bloga w końcu mogę się pobawić w pisanie notki ! Nie ma sensu pisać o czym będzie mój blog, ponieważ wszystko zawarte jest pod zdjęciem obok. Ogólnie mówiąc - mam zamiar dzielić się z Wami moimi zainteresowaniami oraz spostrzeżeniami na najróżniejsze sposoby.

Do każdej notki będę załączać filmik bądź link z piosenką, która królowała w moich słuchawkach tego dnia. I owszem - jestem z grona tych osób, które słuchają muzyki w każdej wolnej chwili (:

Dzisiejsza song to "How To Love" - Lil Wayne.  Oryginalna wersja jest świetna, ale mi do gustu bardziej przypadł poniższy "cover".







Jutro rozpoczynają się dni Myślenic. Mam nadzieję, że pogoda będzie w miarę dobra. Może się przełamię i pójdę na jakąś "niebezpieczną" zabawkę ? Jak na razie idę malować paznokcie. Bye (:

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ta piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwia <3 dodaję do obserwowanych :* - Diana

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaakoś dziwnie strasznie śpiewa . ;DD . ale piosenka bardzo fajna ;D . Hał to lov ! ;D YE ! . hahahaah . -CLOVDIA

    OdpowiedzUsuń
  4. byłaś na tych dniach Mc? nie widziałam Cię ;<

    piosenke też uwielbiam :D :) - Kornelia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kornelia - byłam gdzieś od 17:30. Ja Ciebie też nie widziałam :x

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Dniach M-ce było serio fajnie ! :D Te "filiżanki" :D Tuśka.

    OdpowiedzUsuń