4 sierpnia 2011

Budapeszt ♥ Wakacje 2011

Siedzę przy komputerze z maseczką na twarzy od dobrych dwóch godzin i za nic nie chcę mi się wstać. Postanowiłam dodać parę zdjęć z Budapesztu. Przepiękne miasto. Tamtejsi chłopcy też niczego sobie :)


 

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo robione iPhonem.
Towarzyszą mi brat, tata, troje współlokatorów oraz znajomi taty :)

Mam w planach dodać więcej zdjęć z tej podróży, aczkolwiek teraz zmykam się ogarnąć. Pogoda jest wprost idealna ! :)



Piosenka na dziś to "B-e-a-utiful" - Megan Nicole. Nie masz pojęcia kim jest ta artystka ? Żaden problem ! To ona będzie głównym tematem w mojej kolejnej notce.




6 komentarzy:

  1. haha :P Jest ten przystojniak ze Skypa.
    Ładne zdjęcia. Natalia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że zgodziłaś się na zdjęcie z intruzem Mathiasem

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jakaś bardziej pozytywna piosenka w "Piosenka na dziś" coś z pazurem, bo zaraz usnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - a co proponujesz ? :)

    + dziękuję za komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co proponuję, ale wszystkie te piosenki są takie jakieś "smutne", "dołujące" i dla dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo ja właśnie taką muzykę lubię (:

    OdpowiedzUsuń