26 sierpnia 2011

Tuśka, wracaj już !


Droga Natalio, rusz to swoje tłuste dupsko i przyjeżdżaj do Myślenic, bo wszyscy za Tobą tęsknimy ! (: Zgodnie z Twoim "żądaniem" przekładamy ognisko do soboty, nie martw się - zobaczysz swojego księcia z bajki.




Zdjęcie zrobione wczoraj. Osoba na zdjęciu to Monia - przyjaciółka bez gustu, która nie wie co ładne :D


Za niecały tydzień szkoła. Sama się sobie dziwię, ale chcę już 1 IX.


Piosenka na dziś to "Runaway" - Megan & Liz. Powyższe zdjęcie kojarzy mi się z owym teledyskiem - oba są magiczne (:




2 komentarze:

  1. Też mam taką przyjaciółkę jak ty :D

    Jest ładna a wszystkim dookoła gada "ojej, jaka ja jestem okropna. Patrz tu jestem taka, tu jestem taka, a tam jestem owaka ! " hahahahah Nie wytrzymuję już z jej gadaniem, ale i tak ją kocham :D

    OdpowiedzUsuń